Follower Blog Remaja Elit

Tuesday 22 May 2012

Segmen:Jom Blogwalking & Join Bloglist Promosi Blog

cLICK hERE TO joiN
Pandangan Anda tentang blog saya? 

Assalam akma (^_^) kenal tak ni sape?? hehe , mesti kenal ni tipu tak kenal ,  Ok pandangan saya la , 

Identiti Akma maybe kena ubah kot , it's little bit to late tapi akma ramai la orang yang dah pakai nama pink kan kan ? (^_^) tapi tu takpe lagi its okay

Lagu di blog akma iaitu radio tuh , hope akma boleh letak manual play la , sebab FR takut kalo orang lain dia akan jadi bosan kalo nak turn off setiap kali begitulah di blog saya dulu juga , pernah ditegur dan pada pendapat saya dari situ boleh hilang pembaca juga sebab mereka bosan kerana mahu menekan butang stop setiap kali ke entry lain.

Itu sahaja dari saya have a nice day akma , assalamualaikum (^_^)

No comments:

ShareThis