Follower Blog Remaja Elit

Sunday, 20 May 2012

Cakap "I LOVE YOU" sebelum bernikah


Jangan SERING kata "I LOVE YOU" kepada dia yang bukan mahram bagimu... Percayalah, apabila kamu berdua sudah berkahwin, perkataan I LOVE YOU sudah jadi biasa dan tidak romantik lagi...

Rugi bukan?
Kita nak ROMANTIK selepas kahwin atau "sebelum kahwin je"?
Cuba tanya diri kita... :)

DIALOG SPECIAL :-
Isteri - Abang, abang tak menyesal ke kahwin dengan saya, saya kan tak cantik.. Abang Kata abang ada RAHSIA nak bagi tahu kat saya selepas kahwin? Apa rahsia yang abang nak beritahu tu? Kita skrang sudah pun di ijab kabulkan?

Suami - Sayang, abang kahwin dengan awak bukan sebab awak ni cantik ke, buruk ke, tetapi kerana cinta yang ada dalam hati abang. Abang nak bina hubungan yang diredhai ALLAH.Abang tak nak kita bercintan-cintan sebelum nikah,kelak Allah tarik nikmat pernikahan itu.. Hehe, sayang masih ingat ye, hmm.. Malu lah, hehe.. Abang cuma nak cakap... Sayang, I LOVE YOU LILLAH~ Forever~

wallahu a'alam...

1 comment:

zack zack said...

na minta copy blh ta

ShareThis