Follower Blog Remaja Elit

Wednesday 9 March 2011

Penguasaan Minda

-----Asas-asas dajjal:  Penguasaan Minda--------




................senjata yg mereka gunakan terhadap kamu,telahpun berada di dalam rumah kamu! Menghibur setiap ahli keluarga kamu dan secara tidak langsung,mempengaruhi kehidupan kamu.
Dalam kehidupan hari kini,manusia menghabiskan lebih banyak masa mereka dengan saluran media.televisyen,wayang,permaninan video,internet,cerita dongeng,lagu2...Ia menjdai satu aspek penting dalam kehidupan manusia..semua ini menyalurkan maklumat yg banyak ked lm minda kita secare sedar atau tidak sedar.Maklumat berkenaan  kemasyarakatan yg terdiri drpd pend.moral dan perbezaan di antara baik dan buruk sehingga bagaimana sesebuah masyarakat dan ekonomi harus dibentuk sedang disalurkan kpd kamu setiap hari.Media ini,memainkan peranan yg penting dlm menyediakan asas untuk menentukan pandangan seseorg individu terhadap dunia dan segala yg wujud.

Oleh itu,mana-mana pihak yg menguasai maklumat ini dan media massa akan dapat mengawal dan mempengaruhi setiap populasi di bumi ini dengan cara pemikiran mereka.dan inilah yg sedang dilakukan oleh freemason.



Freemason ini menggunakan media untuk mempengaruhi manusia dengan cara pemikiran mereka.sama ada secara terbuka atau tersirat......okey korg dah paham kan...cara yg mereka gunakan berbeza,tetapi matlamatnya tetap sama...UNTUK MEMPENGARUHI KAMU DENGAN CARA PEMIKIRAN DAN KEPERCAYAAN MEREKA SEHINGGAKAN KAMU MENGAGGAP MEREKA SEBAHAGIAN DARI KEHIDUPAN KAMU.

==bukti-buktinya amat senang untuk dicari,kamu hanya perlu mengkaji siapa yg memiliki dan menguasai di dunia ini==

Kamu akan dapati,mereka merupakan kumpulan yg sama hidup dalam kumpulan rahsia iaitu zionis,penyembah syaitan,yahudi kebanyakan dari mereka dari AshkeNAZI (kaum german)




Mereka mnguasai industry music,wayang,hiburan dan bahan lucah...untuk satu tujuan iaitu mempengaruhi KAMU SEMUA MELALUI PENGUASAAN MINDA!  Kamu ingat kumpulan yg menguasai semua media massa ini merupakan satu kebetulan sahaja?


Tidak sama sekali,terutamanya apabila kamu perasan yg mereka bergantung sepenuhnya kepada kamu dipengaruhi dengan ajaran mereka untuk terus hidup...Bolehkah sebuah masyarakat yg berfikiran bebas dan dididik elok dikuasai oleh org-org zalim? ..semestinya tidak,jadi selain daripada mempengaruhi kamu dengan ideology mereka...mereka telah merangka dengan baik satu pelan jahat untuk menyebarkan korupsi kpd manusia...kerana masyarakat yg tiada budi bahasa dan hilang arah,akan senang dikuasai oleh org2 ini..MENGAPA? 
Kerana seseorg yg tidak berdiri untuk apa2 akan jatuh kpd apa2 bntuk kejahatan dan MASYARAKAT ITULAH YG SEDANG DIBINA OLEH MEREKA UNTUK KETIBAAN DAJJAL.Bagaimana cara lagi kamu akan menrima pemerintahan dunia baru mereka?



Evolusi bintang-bintang ternama atau “idola’ patut menjadi tanda UTAMA AKAN PELAN MEREKA...


----gambar di atas sekadar hiasan sahaja----


Hot2 kan semua [^_^]


Hiburan yg mengasyikan betul tak??   


Wake up!!!!!! Korg sedang dikawal!!!
Kita semua adalah mangsa pengaruh jahat mereka....

SIMBOL SEKS DALAM KARTUN

Untuk membuat symbol seks dalam kartun,pelukis akan mnggunakan satu teknik di mana dia akan memulakan lukisannya dengan melukis satu lambang seks dan seterusnya membatalkannya dengan hasil lukisannya....kalo korg  ingat balik time2 skola rendah dulu..mesti ade antare rakan2 korg yg bwat macam nih.....okey check it out.......[   =_=]

INI MENCETUSKAN DERIA SEKS KANAK-KANAK PADA USIA YG AMAT MUDA...lihat video di bawah.....






Sangat teliti dan JAHAT kan!!! Itulah mereka org2 yg merosakkan kite semua....

sampai di sini sahaja truskan follow blog ini....untuk maklumat lanjut2 insya'allah......

2 comments:

MiSz WaNy said...

suka :)

trainer fariz said...

thanks...ade banyak lagi nnt..just wait

ShareThis